tessavdwel.reismee.nl

Laatste berichtje vanuit Nederland

Hoi allemaal!

Ik wil julliebij deze nogeven bedanken voor de lieve berichten en leuk dat jullie me volgen!

Alles is ingepakt (en de koffer nog dichtgekregen ook).Vandaagvlieg ik dan toch echt naar Malawi, met een overstap op München en Johannesburg. Een hele reis van ongeveer 18 uur. Het is mijn eerste grote reis naar de andere kant van de wereld en alleen, dus dat is best spannend kan ik je vertellen.

Volgende weekmijn eerste blog vanuit Malawi met al mijn avonturen! Het is nu nog heel onwerkelijk dat ik daar morgen ben!

Liefs, Tessa

Reacties

Reacties

Daphne

Goede reis!!

Opa en Oma.

Zoek de zon op Tessa dat lijkt me lekker Goede reis we blijven je volgen.
Opa en Oma.

Kees

Hele goede reis Tessa..!

Opa en Oma

Tessa leuke foto,s van je Moeder gehad een mooi stel heb je daar bij je,
Opa en Oma

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!